Mestský úrad bude pre verejnosť od utorka 15. decembra 2020 dočasne zatvorený.
V obmedzenom režime bude počas nasledujúcich týždňov fungovať
iba Klientske centrum od 07:30 do 11:30 a v poobedňajších hodinách len po telefonickom dohovore.
Mesto Hlohovec tak reaguje na aktuálnu situáciu s výskytom ochorenia COVID-19 na mestskom úrade. Zámerom týchto opatrení je znížiť riziko šírenia koronavírusu v priestoroch, kde sa zvyčajne zhromažďuje alebo vystrieda väčší počet ľudí.
Záležitosti môžu občania vybaviť emailom, prípadne telefonicky prostredníctvom zverejnených telefónnych čísel vedúcich pracovníkov. Agenda každého odboru MsÚ bude zabezpečená ale v zníženom rozsahu. Zamestnanci však naďalej pracujú o obmedzenom režime, kontaktovať ich môžete telefonicky, elektronickou formou alebo písomne. Kontakty na jednotlivých pracovníkov nájdete na webovej stránke: www.hlohovec.sk/kontakty.html.
Klientske centrum bude v nasledujúcich dňoch fungovať v obmedzenom režime denne od 07:30 do 11:30 a v poobedných hodinách len na základe telefonického dohovoru. Termín si treba dohodnúť vopred telefonicky na čísle 033 7368 231 alebo 0907 180 773.
Pokladňa je otvorená od 07:30 do 11:30. Obyvateľov vyzývame k úhrade platieb bezhotovostným prevodom na účet mesta.
Službu Sociálny taxík od 16. decembra neposkytujeme. Kancelária mestského úradu v Šulekove bude zatvorená.
Pred návštevou úradu odporúčame verejnosti sledovať zverejňované informácie na webstránke mesta Hlohovec.
V Hlohovci 15.12.2020.
Gabriela Hanáková
referentka pre komunikáciu, vonkajšie vzťahy a propagáciu